maandag 14 maart 2016

Wat eten we deze week?

De laatste tijd lukt het ietsje makkelijker om een (globaal) weekmenu samen te stellen. Soms schuift een gerecht door na een week later omdat we van een bepaalde maaltijd 2 keer kunnen eten.

Deze week hebben we deze planning

Maandag: kip tandoori met boontjes (restje van zaterdag)
Dinsdag: maaltijdsalade (oudste), bonensoep (ik)
Woensdag: gekookte aardappels, wortels, klein stukje vlees
Donderdag: gevulde courgette (courgette/paprika/wortel/ui/vis)
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: verse soep met brood
Zondag: nog geen idee

Afgelopen week hebben we gegeten:
 3 keer aardappels met groenten (bloemkool, wortelen of boontjes) met een klein stukje vlees of vis gegeten
1 keer kiptandoori
1 keer tomaten/paprikasoep met rijst

De andere dagen weet ik niet meer.  Ik vind het nog steeds erg rommelig met eten omdat oudste vaak rond etenstijd moet werken waardoor ik iets makkelijks kook of helemaal niet kook en ik gewoon brood eet.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten