maandag 21 maart 2016

Update hondenbeet van Boeddha

De wond in de lies van Boeddha bleef een geel/groene afscheiding houden, dus afgelopen donderdag overlegd met de eigenaar van de hond die gebeten had. Ze vonden het verstandig om naar hun eigen dierenarts te gaan.

Dus vrijdagmiddag reed ik met hen mee. De dierenarts vond de wond er op zich goed uit zien maar omdat het wat langer nat bleef kreeg ik toch een antibioticakuur van 5 dagen mee voor Boeddha.

Het zouden smakelijke tabletten zijn, maar mijn hond kennende zou ik de tablet toch moeten verstoppen in een lekker stukje vlees. En ja hoor, hap-slik-weg was het nu.

We zijn nu 3 dagen verder met de kuur en de wond begint eindelijk droog te worden. Gelukkig maar.

Ik ben blij dat het beter gaat nu en ook erg blij dat de eigenaar van de 'happende hond' zo goed met de situatie omgaat. 

Ik heb al anders mee gemaakt in andere situaties.

1 opmerking:

  1. Oh gelukkig dat het nu de goede kant opgaat met de hond!
    En zeker erg fijn dat de eigenaar vd andere hond er zo goed mee omgaat.
    Zo hoort het ook maar inderdaad, dat gebeurt niet altijd zo.

    BeantwoordenVerwijderen