woensdag 23 maart 2016

Niet meer in het assortiment?

Dat kreeg ik pas geleden te horen van een winkelmedewerker
"Dat product is uit het assortiment mevrouw".

Tja daar sta je dan. Jarenlang hebt ik het gebruikt. Gewoon omdat het lekker was om af en toe een beker warme chocolademelk te drinken. En ineens is het niet meer verkrijgbaar. Niks geen kaartje vooraf, wat wel bij veel andere producten gebeurt die uit het assortiment gehaald werden. Maar niet bij mijn chocolamelkpoeder. 

En ja, dan maar een ander merk proberen en nog een ander merk. Maar helaas, behalve dat de andere merken duurder waren vond ik ze niet eens lekker. 

Dus drink ik nu zo af en toen een beker warme chocolademelk gemaakt van cacao, melk en een beetje rietsuiker.

Dit is niet de eerste keer dat een product zomaar verdwijnt. Het is me al overkomen met een komkommermayonaise, tomatensaus, anijsblokjes (zijn nu zakjes, maar toch anders van smaak) deodorant, schoonmaakmiddel, parfum.

Iedere keer als ik dit mee maak baal ik toch wel een aantal weken flink en krijgen heel veel mensen dit ook van mij te horen. 

Hoe ervaren jullie dat als er ineens een product uit de schappen verdwijnt en er geen goed alternatief voor terug komt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten