dinsdag 15 maart 2016

koud !!!

Zo zou ik er nu ook graag bij willen liggen.

De hele dag heb ik het al koud. Wat ik ook probeer, ik word maar niet warm.

* hete thee
* warme sokken
* verwarming hoger
* dekentje

Ook dacht ik het van een lekkere wandeling met de hond   veel lager lag dan weer warm te krijgen. Helaas ook dat werkte dit keer niet. Ook had ik het idee dat de gevoelstemperatuur vandaag een stuk lager lag. Misschien te veel verwend met die lekkere zon van de afgelopen dagen?

Maar goed, ik zit dus op de bank met een dikke trui en sokken aan. Een dekentje over mijn benen en een kop hete thee in mijn handen en de verwarming op 18,5 graad.

En de kat van de foto is niet mijn kat, maar ik heb wel een opvang katje gehad  wat zo heerlijk op de verwarming kon liggen. Nu liggen mijn katten het liefst onder een deken of in het zonnetje op de vensterbank.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou soms ook wel een kat willen zijn. Die kunnen er zo heerlijk relaxed bij liggen.

    Zou je misschien iets onder de leden hebben anders? Of ben je erg moe?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben op het moment heel erg moe. Daar kun je het inderdaad ook koud van krijgen.

      Verwijderen