woensdag 28 oktober 2015

Nieuwe betaalpas



Afbeeldingsresultaat voor bankpas
Ik kan me vaag herinneren dat ik ergens in juni of juli ook al een nieuwe pas had gekregen onder het mom dat deze geschikt was voor contactloos betalen. Ik kan me daarvan heel goed herinneren dat ik hiermee terug ben gegaan naar de bank met de mededeling dat ik geen pas wil waarmee ik contactloos kan betalen. Deze pas is onder mijn ogen door een bankmedewerker doormidden geknipt.

Maar wat schets mijn verbazing? 
Vandaag viel er (weer) een nieuwe betaalpas op de deurmat, Hoezo geldverspilling. Kunnen die medewerkers luisteren naar mijn reden waarom ik die pas niet wil? Nee, want ik heb nu weer een nieuwe.
Dus kan ik deze week (of volgende week) weer naar het kantoor om ook deze pas ongeldig te maken.

Ik baal hier van, want even terug met die pas kost mij dus ruim 3 uur werk. Misschien dan toch maar combineren met een kapper daar?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel gek dat ze steeds weer verplicht zo´n nieuwe betaalpas met contactloos opsturen. Ik geloof wel dat je het tegenwoordig kunt blokkeren en dat je dan met die pas alleen nog maar normaal kunt pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat blokkeren is wel mogelijk bij de ing maar niet bij de abnamro.

      Verwijderen