donderdag 30 juli 2015

Vervolg stelen




Ik kreeg een mailtje terug van de AH met daarin de mededeling dat ze het door zou geven aan het desbetreffend filiaal. Dus kreeg ik op vrijdag een telefoontje van de filiaalleidster. Zij wilde van mij het hele verhaal nogmaals horen en of ik ook nog wist hoe laat dat ongeveer was want dankon ze de beelden terugkijken en dit met de betrokken caissière  (wat een rotwoord om te typen/schrijven) bespreken.
Aan het einde van het gesprek gaf ze aan dat ze erg fijn vond dat ik toch heb aangekaart en dat ik een bloemetje kon komen ophalen.



Dus staat er nu bijna een week een bloemetje op mijn eettafel. Ik geniet er zeker van want ik heb eigenlijk nooit een bloemetje in huis. 

Mijn jongste heeft er een belangrijke les uitgeleerd. Eerlijkheid duurt het langst en stelen doen we niet. Want iedereen die bij ons binnenkomt reageert verbaasd en vraagt van wie ik dat bloemetje heb gekregen. Dan kan jongste het verhaal van die meneer met de rollator vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten