woensdag 20 mei 2015

Wist je dat ik ....

  • als eerste mijn sokken aan doe als ik 's morgens opsta
  • liever ketchup dan curry bij mijn gebakken aardappeltjes doe
  • altijd mijn rechtervoet op de eerste traptrede zet als ik naar boven loop en met mijn linkervoet als eerste als ik naar beneden loop
  • zoutloos kook behalve bij een gekookt eitje, dat vind ik alleen lekker met een beetje zout
  • veel paars bloeiende planten in mijn tuin heb
  • het heerlijk vind als mijn huis naar vers gebakken brood ruikt
  • leuk vind om naar de wolken te kijken (en ik zojuist nog een varkentje voorbij zag komen?)
  • soms een zak chips eet die ik eigenlijk voor mijn kinderen kocht
  • graag even in een boek lees voor het slapen gaan
  • geniet van de stilte als ik 's morgens vroeg met de hond buiten wandel
  • regelmatig een middagdutje doe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten