dinsdag 26 mei 2015

Ik moet .... ik mag

Ik moet soms zoveel dingen doen waar ik geen zin in heb. Dingen waar ik niet onderuit kom. Op het moment staat mijn agenda zo vol met afspraken dat ik alleen nog maar zie wat ik moet en niet meer toekom aan tijd voor mezelf.

Tuurlijk zijn er gelukkig nog wel momenten waarop ik iets mag van mezelf.

Ik mag ....
  • een half uurtje langer blijven liggen in het weekend. Aangezien Boedha een hond is met een ochtendhumeur is dat geen probleem.
  • van mezelf af en toe een luxe kop koffie maken met de Dolce Gusto apparaat. En dan heerlijk op de bank kruipen met een goed boek erbij
  • de vaat laten staan tot de volgende dag. Gewoon omdat geen puf meer heb en alleen nog maar met de beentjes omhoog wil zitten.
  • 2 plakken versgebakken cake, omdat ze nog warm is. Het liefst met een klodder slagroom.
  • even op een muurtje ploffen om in het zonnetje uit te rusten.
  • de was aan de lijn laten hangen tot de thuishulp komt.
  • een kop koffie kopen als in wat langer in de bibliotheek verblijf.
  • de telefoon een keer niet opnemen en doen alsof ik niet thuis ben.

1 opmerking:

  1. Dat vind ik fijne dingen om te mógen! Vooral dat van die koffie in de bibliotheek : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen