donderdag 1 januari 2015

2015 week 1

Allereerst wens ik iedereen een goed 2015. Dat ook dit jaar weer dromen waar gemaakt mogen worden.

De eerste week van het nieuwe jaar. Wat wil ik deze week?
  1.  Elke dag een half uurtje bewust tijd voor mezelf nemen in de vorm van een boek lezen (niet voor het slapen gaan) of handwerken.
  2. 3 keer 20 minuten wandelen (hier ga ik een afstreeplijst voor maken zodat het visueel word voor mij)
  3. elke dag 5 dingen wegdoen/opruimen/weggeven
  4. elke dag 1 stuks fruit eten en het koekje/snoepje vervangen door een zelfgemaakte havermoutkoekjes met weinig suiker
  5. gezellig veel spelletjes doen met de kinderen (hebben we op oudjaarsavond ook gedaan omdat er echt niks op tv was).
Dus ik ga zo lekker aan de slag om een afstreeplijst te maken en uit te printen. Ik die twee linker handen heeft wat computers en bijbehorende apparatuur betreft en al helemaal hoe maak ik zo'n mooie lijst en krijg ik het uitgeprint. Iedere keer een hele klus. Gelukkig heb ik een puber in huis die er wel verstand van heeft en mij regelmatig ouderwets noemt.

Daarna nog op de fiets naar mijn ouders om ze de beste wensen te geven. Oudste wil op tijd thuis zijn want er moet nog een hoop gebeuren voor het profielwerkstuk voor school. En oudste wil dolgraag slagen dit jaar dus we passen ons schema er zoveel mogelijk aan aan.

1 opmerking:

  1. Spelletjes zijn altijd fijn, boeken lezen en handwerken ook :) Fijn dat je de tijd voor jezelf wilt nemen.

    BeantwoordenVerwijderen