zaterdag 10 mei 2014

2 treinkaartjes

Ik kwam er gisteren achter dat ik nog 2 dagkaarten van de NS heb liggen. Deze zijn nog geldig tot eind mei. Ik ben ze denk ik totaal vergeten doordat ik zo'n last heb van mijn rug. Maar goed.

Nu wil ik er wel gebruik van maken anders is het weggegooid geld. En ik kan al moeilijk iets weggooien dus al helemaal een betaald treinkaartje. Ik heb al een uurtje gekeken op internet wat er zoal allemaal te doen is.

De meeste dingen die ik leuk vind zijn verder of ver weg en ik kan pas na 9 uur weg met de trein. Dus dat beperkt me toch wel. Ik ben verzot op kringloopwinkels en rommelmarkten. Maar in grote steden liggen deze kringloopwinkels nu niet bij elkaar in de buurt dus komen daar de kosten van de bus nog eens bij. Dus die optie valt ook af.
Ik kwam vandaag de zwarte markt in Beverwijk tegen, maar dat is alleen in het weekend en dan kan ik juist niet. En daar komt nog eens bij dat het ruim 3 uur reizen is.

Dus dit weekend eens rustig kijken wat ik nog wil/kan gaan doen voor mezelf voor 2 dagen deze maand.

Iemand nog tips over zijn/haar woonplaats met leuke, goedkope winkeltjes/kringloop/markten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten