dinsdag 25 februari 2014

zonder brood

Vanmorgen kwam ik erachter dat ik geen brood meer. Ik zocht dus een alternatief voor mijn ontbijt.

Al zoekend in mijn keukenkastjes kwam ik het een en ander tegen.
  • meergranenmeel
  • boekweitmeel
  • bloem
  • gemalen hazelnoot
  • rozijnen
  • appel
  • kokosmelk
  • 1 ei
  • water

Ik heb van alle soorten melen een flinke eetlepel genomen daaraan toegevoegd handje rozijnen, een halve geraspte appel, theelepel hazelnoot, ei, 75 ml kokosmelk. Ik heb dit aangelengd met water tot  een redelijk dun beslag.
Daarna kleine pannenkoekjes van gebakken. Genoeg voor ontbijt en lunch.

Eigenlijk zou ik vandaag boodschappen doen, maar heb besloten om voor morgenvroeg havermoutpap te maken. Voordat ik naar bed ga zet ik de havermout in de week in melk/water.

Morgenvroeg kook ik het dan 10 minuten en voeg rozijnen, banaan en een kleine theelepel honing toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten